جمعه را بايد در هواي آغوشِ تو نفس كشيد،بايددلبري كنيتا غروبش جانم را نگيرد؛كه نگويند دلگير است...اصلا مگر در كنار تو روزي است؛كه دلگير باشد!؟
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 23:49