دردودل

خرید بک لینک
چرا ادما ازشنیدن واقعیت های راجب خودشون اینقدر بدشون میاد و دوست دارن بگن کارشون درست بوده و برای اینکه دست از سرشون برداریم یه حرف های راجب طرف مقابل میگن که بیشتر ادم ناراحت بشه و باعث کدورت بیشتر بشه چرا ما انتقاد پذیر نیستیم چرا سعی نمیکنیم یکم به فکردیگران باشیم چرا همش به خودمون فکر میکنیم چرا فکر نمیکنیم شاید با کارامون طرف مقابل و ناراحت میکنیم چرا فکر نمیکنیم شاید طرف مقابل کارای مارو داره تحمل میکنه نه اینکه دئست داشته باشه بعضی وقتها سکوت علامت رضایت نیست نشانه ی اعتراض پس بهتره به جای توهینو عوض کردن رفتار طرف مقابلمون یکم اخلاق و رفتار خودمونو عوض کنیم کاش بتونیم مادر...

ما را در سایت مادر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 14:44

صفحه بندی