وقتی این همه اشتباهات جدید وجود دارد که می توان مرتکب شد، چرا باید همان قدیمی ها را تکرار کرد !!! مادر...
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54
ساده بودیم و سخت بر ما رفت
خوب بودیم زندگی بد شد
آنکه باید به دادمان برسد
آمد و از کنارمان رد شد
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51
مادرها
شبیه نخ تسبیح میمانند
به نسبت دانهها
کمتر خودنمایـی میکنند
اما اگر نباشند هیچ دانهای
کنار دیگری نمیماند
خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود.
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97
جمعه را بايد در هواي آغوشِ تو نفس كشيد،
بايد
دلبري كني
تا غروبش جانم را نگيرد؛
كه نگويند دلگير است...
اصلا مگر در كنار تو روزي است
؛كه دلگير باشد!؟
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112