
قهوه سرد اثر روزبه معین می گفت عشق مثل یک بیماری میمونه کهتو هر آدمی یک جور بروز میکنه،یکی بدبین میشه، یکی مهربون میشه،یکی غمگین میشه، یه سری هم از ترس واگیردار بودن رها می کنن میرن!من تنها حسی که دارم دلتنگیه،ولی یه سوال مثل خوره افتاده تو سرم،اگه دیگه دلتنگ کسی نشم چی؟ + نوشته شده در xa0پنجشنبه دوم آذر ۱۳۹۶ساعتxa00:19xa0 توسطxa0f.pxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب