عاشقانه جمعه را بايد در هواي آغوشِ تو نفس كشيد،بايددلبري كنيتا غروبش جانم را نگيرد؛كه نگويند دلگير است...اصلا مگر در كنار تو روزي است؛كه دلگير باشد!؟ + نوشته شده در xa0جمعه دوازدهم آبان ۱۳۹۶ساعتxa018:14xa0 توسطxa0f.pxa0 |xa0 ...